Post by pabicareti on Feb 17, 2022 16:37:19 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Nebulous.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Nebulous.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi lisää kestävyyttä ▞▞▞
▞▞▞ Nebulous.io 2022 version ▞▞▞
Oli mahtavaa. Ennen kuin se muuttui .io:ksi
se ei toimi
5/5 peli paras voi verkossa
Tämä peli on paljon hauskempi kuin Agar.io. Laaja valikoima pelitiloja, skinejä ja lisävoimia tekee siitä erittäin hauskaa. Olen pelannut tätä vuosia kaiken tämän takia.
kiva
Kaiken kaikkiaan se on hyvä peli, jossa on paljon mukavia ihmisiä ja peli on hyvä kaikissa eri pelityypeissä, mutta uusi päivitys tappaa pelin, en voi pelata verkossa, ja kun voin, se on niin hidas, että en halua pelata vet 5:ssä ja minä vain en voi pelata enempää, auttakaa, haluan pelata tätä peliä
Nuub
Annoin pelille 3 tähden, koska se ei ole niin hauskaa. se aiheuttaa riippuvuutta jonkin aikaa, mutta se sammuu. He päivittävät, mutta he eivät tee mitään tehdäkseen siitä nautinnollisen.
Great Time Killer Pidän todella nebulousista, koska se on vähän kuin Agar.io, mutta siinä on kierre. Pidän ajatuksesta pienistä portaaleista, jotka antavat sinulle massaa. Pidän myös todella erilaisista pelitiloista, jotka vain lisäävät peliä ja tekevät siitä todella kiehtovan ja hauskan! 5 tähteä!
teidän on korjattava kieltoasia. Minut bannattiin, koska ihmiset eivät halunneet minua julkiselle palvelimelle ja he luulevat olevansa pomo. nyt en voi pelata peliä ilman syytä. Yritän olla suuttumatta.
Virallinen versio julkastiin jo! Miks kaikki hehkuttaa tätä? Huono kopio agar.iosta sanon minä!
No ei, oli parempi koska hyvät ihmiset tiimaa joka sopii ei saisi ja se tekee pelistä epäreilun pienempiä ennen palloja (pelajia) ei! Nimi on muutes DogeFin ja leveli 210:ssä.
Se on hauska peli, se vain viivästyy paljon ja minulla on hyvä vaimo ja se vain pysäyttää pelin hetkeksi ja sitten kuolen, se on todella ärsyttävää
Ohjaussauva on liian pieni Laitoin sen liian 100%, mutta se oli silti pieni, kun yritin liikuttaa sauvaa, se jatkuu keskelle. jos teet tikkusta suuremman, odota minun lataavan uudelleen ja antavan paremman arvostelun. Se on muuten hyvä.
Tämä on kaikkien aikojen paras io-peli! Koska tämä Nebulous.io on niin hauska kuin agar.io 😑😑 se ei ole hauskaa agar.io:ssa, mutta se on hauskaa, kun olet ensin agar.io:ssa, se on botti, kun olen vihainen, tuhoan sen vain matkapuhelimeni ja ostan sen haluan kännykän, se ei tietenkään ole totta, kun ensimmäisen kerran tämän agar.io: n 😂😂 se on hauska vai mitä? Klikkaa tykkää tai ei pidä, niin saan sinulle kännykän.
Power Rangers: Legacy Wars Экшен uaqv
paras peli
Tylsää ei voi kun vaan syodä luita palloja
Agar.io hakkaa tän 100/0 ;d
Kikkeli
TEE MYÖS PELI WIFI -KÄYTTÖÄ KAIKKI EIVÄT VOI KÄYTTÄÄ TIETOJEN KÄYTTÖÄ KIITOS JA KIITOS, VIIVE ON SYY, JOKA UR PELI KUULE 😐 mutta silti pidän siitä :/
HEI KEHITTÄJÄT HERÄÄ! IHMISET POISTAVAT PELIÄ, JA TÄMÄ VIRHE EI AUTTA YLLÄPITÄMISSÄ. TEE JOTAIN!!!! Ja kiinnitä huomiota siihen, mitä ihmiset pyytävät, kuten uusia tiloja tai joitain säätöjä. Muuttaa tätä luokitusta, kun vika on korjattu. P. s. Lähetti kahdelle moderaattorille postia jostain pelin ongelmasta, mutta ei vastannut, vaikka yksi heistä pelasi koko ajan, myös demotivaatiota.
Pidän siitä paljon, mutta toivon, että pohjakuori ei ole satunnainen väri
Nebulous.io Екшън dfxh
HYVÄ LATAA OON 150lvl
Hyvä peli. Ainoa ongelma on, että uusimman version jälkeen joihinkin androideihin (mukaan lukien minun) tuli ongelma liikkumisen kanssa. Liikkuessani en voi avata chattia, käyttää hymiöitä, avata postia enkä joskus edes jakaa. Olen pelannut tätä peliä nyt viisi vuotta ja tavannut upeita ihmisiä. Korjaa tämä, jotta voin jatkaa niin ja muuta tämä arvostelu suoraan takaisin viiteen alkuun.💫💕
Aina kun aloitan pelaamisen tätä peliä, se potkaisee minut ilman syytä, kun kuolin tähän peliin
Tämä peli on yksi pahimmista peleistä viiveen suhteen, joten tämä peli ei toisinaan anna sinun käyttää ohjaussauvaa ja hallitsee itseään.
Tämä on luultavasti huonoin peli mitä olen pelannut tänään. Kaikki on vaikea saada: taso, plasma ultraclick/autoclick ja paljon muuta. Ajat, jolloin nämä eivät olleet asia, olivat silloin, kun peli oli hyvä. Ihmiset saavat pelikiellon, kun he pelaavat ryhmässä, eikö niin? Sitä tapahtuu aina, eikä ketään ole kielletty. Lukemattomat pelaajat työskentelevät FFA:ssa. Mahdottoman tilan boteissa pitäisi olla vain autoclick/ultraclick. Kaikki ihmiset, jotka ovat vähintään tasoa 110+, pelaavat epäreilusti. Jos arvosteluni pitää paikkansa, muutan arvostelua. Kiitos.
Pelasin turnausta finaalissa ja vastustin kaveria, jolla on ultraclick ja se on niin epäreilu, koska minulla ei ole sitä halvempaa tai kieltää sitä turnauksesta
paras peli
Se ei anna minun halkeilla tai ruokkia, jos olen liikkeessä!
Hei niin matkittu
Tosi tyhmä. Agar.io on parempi:P
Nebulous.io Acción fvh
peli on hämmästyttävä, mutta minulla on 2 pyyntöä: 1 - salli meidän piilottaa viestit/emojit ja äänivälilehdet (jotka ovat pelin vasemmassa yläkulmassa) ja 2- pleaseeeee, anna meille mahdollisuus poistaa käytöstä/poistaa 1 välilehti -painike ultraclick kiitos tästä mahtavasta pelistä 😁😁
todella hyvä peli
Kaikki ihmiset eivät odota päivitystä, joten älä päivitä ennen kuin ensi vuonna. Me kaikki haluamme saavuttaa vet 5 ja vetäjän 5 saavuttaville alenna myös tai yksi henkilöllisyystodistus, koska me kaikki haluamme jäädä hyvillä muistoilla, jos koskaan kyllästymme tähän peliin, joten voitko päivittää ensi vuonna. Saatan auttaa peliä, jos päivität ensi vuonna.
Helppo enkka 30 000
Joskus se viivästyy, mutta sen lisäksi peli on hyvä grafiikka on hyvä
1 tähti vähennetään, koska mustien reikien työntäminen muita pelaajia kohti on liian helppoa, ja toinen tähti, koska tietyn ryhmän löytäminen on vaikeaa
Mä olin ihan paras tässä mut kun yritän ladata taas ja kirjauduin mun käyttäjälle niin se oli pyyhkiny kaiken mitä mä olin tehnyt.
Botit ovat vähän ylitehoisia, mutta peli on silti nautinnollinen, koska se itse on yksi parhaista peleistä
tilini estettiin miksi?!
Liia helppo
Ok Oon taso 37
Kannattaa ladata
Se on huonompi versio tietokonepelistä sumuinen!!!! Tätä peliä on joko kokeiltava todistan tai menen ooooooooooooo!!! Haluan vain syödä pelin niin pahasti, etten edes yritä!!!!!!!!!!!!! Jos tämä peli olisi parempi, pelaisin koko päivän, mutta en varmaan pelaa, koska pelisi on niin paska!!!!!!! Urrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhh!!!! En tiedä miksi edes teit tämän, kun tästä pelistä on olemassa parempi versio!!! Toisin kuin useimmat, ei ole kilpailua, mutta tarkoitan yleistä!!!!!
Nebulous.io Jangovar rpwc
Kaikkien aikojen huonoin peli # 1 viestissä sanottiin, että sillä on huono yhteys, se voi aiheuttaa viivettä # 2 Kasvan 1255 ja yhtäkkiä hän tappaa minut # 3 Olin menossa 1. sijalle 2 tunnin kuluttua ja sitten se on perseestä viesti ja peli niin Hei hei
Hauskaa, jossa on monia pelitiloja. On paljon, mitä voidaan tehdä pysäyttämään myrkyllinen tiimityöyhteisö, mutta on muitakin pelitiloja, jotka häiritsevät sitä.
MIKSEI TÄS OO SANICCII
Minun mieltä on paras peli koskaan