(Android/iOS) Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games koder flere ædelstene
Feb 17, 2022 16:52:56 GMT -5
Post by pabicareti on Feb 17, 2022 16:52:56 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder flere ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games 2022 version ▞▞▞
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games Elämäntapa jwag
sååååå dårlig en. Det er sååå laggy Two. Hver gang jeg prøver at gøre ALT, klikker det på noget andet Venligst reparer det, hvis du gør, kan jeg gendownloade det VENLIGST igen og tak
Ikke engang ASMR når jeg leger med slimet, spillet fryser og ved hvad der sker. Venligst reparer problemerne hvis det er muligt. Jeg vil give dette spil nul stjerner på grund af hvor lav kvalitet slimet er. Hvis du forbedrer dette spil, vil jeg anbefale dette spil. spil for alle, og når jeg satte slimet på tapet, rører det sig ikke, og jeg troede, at det OGSÅ ville løse problemerne.
Den tager lang tid og installatør
Et mega godt spil
Ret venligst fejlen, hvor du ikke kan dele den sle, du lavede til din ven, ret den
Denne app er lidt kedelig, du leger med FAKE slime. Men det er godt på én måde, du kan lave dine egne slimes.
Det er tilfredsstillende, men ....... ja det er det, men jeg troede, det var en ultrarealistisk 🍑 men yeah👌det er heldigt for hvem der lavede👌
Dette er en fantastisk app. Jeg anbefaler den virkelig. Den er også meget beroligende og tilfredsstillende 😌
Dette spil er så sjovt, at du kan vælge dit eget design, og men din yndlingsfarve er sååå sjovt 🤪
Det er et rigtig godt spil
Værste app, download ikke, før du vil glide på din skærm uden behov. Der er ingen mening med denne app. Samme animation, samme lyd, intet opfindsomt og intuitivt.
Jeg elsker det spil. det er som en drøm
Store
Jeg elsker dette spil! Edit: Jeg har for nylig fået en ny telefon, jeg downloadede spillet, og jeg havde alle mine mønter. Jeg havde 5 mio. Jeg slettede spillet, fordi spillet frøs, og da jeg downloadede det tilbage, var mine mønter væk, og det samme var min slimes. Jeg var nødt til at starte forfra☹ nu står jeg tilbage med 643 mønter.. kan jeg få alle mine ting tilbage.. på lulus slim-quest var jeg på niveau 50... kan jeg venligst få mine ting tilbage.
Jeg hader denne app, da jeg prøvede at slime et billede DEN NULSTILLET JEG HADER DETTE SPIL SPILLER DET ALDRIG!
Lolo
Det er sjovt og tilfredsstillende, men det er ikke den mest realistiske slim-app, jeg ved, at det ikke er sådan, der står i annoncerne, og jeg kan ikke lide det faktum, at jeg skal vente 30 minutter for at spille, gæt slimet, jeg ved, det er en app for børn, der ikke forstår ulemperne ved denne app, kan jeg virkelig godt lide denne app, men den har brug for nogle forbedringer
lader dig spille i cirka 10 sekunder, før bjælken øverst på skærmen fyldes op og viser dig en annonce. var der ikke før. de opdaterede et i forvejen annoncetungt spil for at vise flere annoncer.
Jeg elsker virkelig dette spil, men sagen er. Hver gang jeg laver en slime og name it, bliver skærmen bare sort. er det bare mig eller er der nogle der også beskæftiger sig med dette? Jeg er nødt til at vente 10 minutter, så jeg kunne gå ind i appen igen uden at have en sort skærm, venligst ret dette. men spillet er sjovt og enkelt.
Dette spil er så sejt, men problemet er, hvis jeg sender gaver til mine venner der, på denne måde! Og jeg kan ikke slette den er lidt kablet
Mit største problem var, at slime-grafikken ikke er langsom eller realistisk nok. Det er mere bare, at du flytter pixels af et statisk billede af slim, og der er en masse grafisk klipning i stedet for jævn bevægelse af slim. Hvis dette ikke generer dig, så er det en god app; nem at bruge, mange startmuligheder af slim og dekorationer og tager ikke meget plads på enheder.
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games Yaşam Tarzı oetr
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games লাইফস্টাইল uhga
Ingen fornærmelse, men for mig er dette bare endnu en app. Jeg spiller det, når jeg keder mig, men til sidst går jeg videre til et andet spil eller noget fra min tablet. Jeg har et par problemer. 1. Der er alt for mange annoncer. De første par gange, jeg spiller, kører det problemfrit, og ingen annoncer buger mig overhovedet. Men efterhånden bliver der vej til mange annoncer, og jeg bliver irriteret over spillet. 2. Det glitches TONS. Hver dag ender jeg med at ville slette spillet bc af fejlene. Reparer ASAP pls.
Jeg plejede virkelig at elske denne aap, men nu om dage er jeg ikke i stand til at bruge nogen dekoration og ikke i stand til at modtage noget slim med dekorationer. Jeg kan heller ikke bruge noget, og min telefon bliver hængt
Så jeg elsker denne app, men i øjeblikket har appen så mange tilføjelser, at jeg slukkede min flytilstand og tændte den igen, men tilføjelserne fortsætter, min telefon har også fejlet, men jeg elsker denne app Fortsæt med det :>
Godt spil, men jeg er skuffet, fordi der var en opdatering, og jeg mistede alle mine fremskridt. Jeg ville nyde det meget mere, hvis der ikke var så meget at låse op.
Jeg kan virkelig godt lide det, men jeg ville virkelig ønske, du kan blande 2 eller 3 farver, så opdater det
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games જીવનશૈલી rzfh
du kan beskrive dine følelser, ved at lave ustressende slim!!❤❤❤❤
Dette er fantastisk spil! men dette ikke så meget realistisk plz gør det mere realistisk, men jeg kan lide dette så 5 stjerner
Jeg kan godt lide det, det er meget sjovt at lege med, men i nogle tilfælde tog det lang tid at installere, så når det installerede det, ved jeg ikke hvorfor!
Godt fordi jeg ikke må lave slim (jeg fik det anbefalet af en veninde)
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ;-)
Frygtelig app For mange tilføjelser og slim giver ikke den rigtige slimeffekt...... Dette hjalp mig ikke med at slappe lidt af, jeg havde mange forhåbninger, da jeg installerede dette, og jeg er meget skuffet
Det er et fantastisk spil, det bedste slime-spil, jeg faktisk har spillet. Det eneste problem, jeg har med dette spil, er, at det er lidt for nemt at få mønter. Som hvis jeg skulle spille slim-quests, ville jeg få over 2000 mønter bare for at spille 3 runder. Udover det er det et fantastisk spil 👏
Gud
Space Pinball: Classic game Arkádové comg
Dette er tilfreds og godt du kan lave smukke slimes og noget glitter og ligne virkeligheden jeg bedømmer 5 stjerner
Det er dejligt, men tilføj gerne en butik, hvor du kan sælge slim og tilføj venligst flere farver
Værste slim Sim nu så mange annoncer jeg keder mig efter at have leget med slimet en annonce efter at have lavet en en annonce laver minispil en annonce stop det håber du gør det bedre, for det er skidt for fanden du dramaton
Mega god app og elsker at man kan sende sine slim til andre men man har den stadigvæk selv😀😀😀
Virkelig kedeligt og lidt utilfredsstillende. Lydene er de samme, og alle slimtyperne bliver ved med at glide. Samlet set ikke det værd
Denne app er fantastisk! Hvis du tror, at der er masser af tilføjelser, skal du bare slukke for WiFi. Slimet er så realistisk, og jeg elsker, hvordan der også er andre spil. Men en ulempe er, at du SKAL vente 15 eller 16 timer med at gætte spillet, medmindre du har låst op for alle slimes, farverne og tilbehøret. Hvis det overhovedet er sandt. Men udover det kan jeg rigtig godt lide slimmaleren og hvordan man kan lave et tapet. Jeg lavede et tapet, og det så rigtig fedt ud.
Jeg kan meget godt lide slimes. Dette slim er det bedste, fordi vi kan gøre alt i denne slim-app
Hvor ville jeg ønske, vi var lige så dårlige, hvis han havde prøvet ikke kun en lille gruppe, og jeg elsker det, hvis det var den eneste måde, vi gør for at hjælpe mig med at få det samme, som det skal gøre. Ii og jeg er en fan for resten er lige så slemt, hvis han havde prøvet ikke kun en lille gruppe, og jeg elsker denne fyr har den mest populære af en lille mængde, og jeg er en fan for resten er det eneste du behøver er at få at se, at denne blev såret af mit hus, er ikke et spørgsmål om et hjerteanfald hos iiiiiiik
Super sjovt næsten ingen annoncer!😍😍 Download dette spil NU ELLER ALDRIG!!!
Spillet var ok, indtil det stirrede på at halte meget! Ikke kun det, men denne app stjal et klip fra en youtuber for at sætte som der annonce, og det var ikke engang med tilladelse, og klippet var ikke fra deres spil! Jeg vil ærligt talt aldrig installere denne app igen
Mhhh asmr
NEJ NEJ NEJ! Jeg elskede dette spil, indtil du lidt ødelagde det. miniaturebilledet kryber også, tag det gamle tilbage! du ændrede appen generelt for meget, og nu vil jeg ikke bruge den mere. godt stykke arbejde med at ødelægge en perle 👍🏻